فاطمه کاهی در گفت و گو با باز باران نیوز، با بیان اینکه این مساله ارتباطی با سیستم هوشمند سوخت نداشته است، اظهار کرد: یک مقطع زمانی سیستم بانک ملت دچار اختلال شد و با توجه به اینکه همه جایگاه ها به سیستم بانک ملت متصل هستند، پرداخت الکترونیک جایگاه ها با مشکل مواجه شد.
وی با بیان اینکه تنها پرداخت غیر نقدی در یک مقطع زمانی با اختلال مواجه شد و هیچ مشکلی در فرایند سوخت رسانی وجود نداشت و سوخت رسانی مانند روال قبل انجام شد، گفت: در این مدت افراد با پرداخت نقدی امکان دریافت سوخت داشتند و عرضه سوخت متوقف نبود و ازدحامی نیز شکل نگرفت.
سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های با تاکید بر اینکه این موضوع ارتباطی با سامانه نداشت، گفت: حداکثر ظرف مدت یک ساعت این مشکل برطرف شد و در حال حاضر همه جایگاه ها در مدار هستند.
انتهای پیام
دیدگاهتان را بنویسید