×
×

معرفی پلاک های مخدوش به پلیس

  • کد نوشته: 2606
  • ۲۷ مرداد ، ۱۳۹۸
  • ۰
  • به گزارش بازباران نیوز، محسن پورسیدآقایی صبح امروز در مراسم دو میلیونی شدن سامانه تهران من و بررسی عملکرد مرکز پاسخگویی این سامانه با بیان اینکه شهروندان می‌توانند با تماس به سامانه ۱۳۷ و اتصال به داخلی ۵ در مورد طرح ترافیک، پارک حاشیه‌ای، کارت بلیت و … سوالات خود را مطرح کنند، گفت: صف […]

    معرفی پلاک های مخدوش به پلیس
  • به گزارش بازباران نیوز، محسن پورسیدآقایی صبح امروز در مراسم دو میلیونی شدن سامانه تهران من و بررسی عملکرد مرکز پاسخگویی این سامانه با بیان اینکه شهروندان می‌توانند با تماس به سامانه ۱۳۷ و اتصال به داخلی ۵ در مورد طرح ترافیک، پارک حاشیه‌ای، کارت بلیت و … سوالات خود را مطرح کنند، گفت: صف انتظار برای اتصال به اپراتورهای پاسخگویی میانگین ۷ دقیقه است، ضمن آنکه اگر افراد از پاسخ‌ها قانع نشدند می‌توانند به ساختمان حافظ مراجعه کنند.

    وی افزود:در تیر ماه ۳۱ هزار و ۷۱۲ سوال در سامانه تهران من ثبت شد که ۲۰ درصد این سوالات که حدود ۶۰۰۰ سوال می‌شود مربوط به پلاک اشتباه بوده و افراد معتقدند که پلاک‌هایشان اشتباها مخدوش اعلام شده است.

    وی با بیان اینکه مجموعا موضوع مخدوش کردن پلاک‌ها رو به کاهش است، گفت: شهروندان متوجه شده‌اند که پلاک در داخل محدوده طرح ترافیک نیز خوانده می‌شود و دیگر نمی‌توانند آن را به صورت سنتی بپوشانند.

    به گفته معاون شهرداری تهران، در سال گذشته ۳۰۰۰ خودروی پلاک مخدوشی به پلیس اعلام شد که جریمه شدند.

    در ادامه زید آبادی مسئول سامانه پاسخگویی تهران من با بیان اینکه این مرکز در ابتدا برای پاسخگویی به سوالات طرح ترافیک، عوارض خودرو، پارک حاشیه‌ای، خرید بلیت و … ایجاد شد، گفت: از ابتدای اجرای طرح جدید ترافیکی سوالات رشد ۳۰ درصدی داشته‌اند.

    وی با بیان اینکه در سال ۹۷ عمده سوالات در مورد طرح ترافیک بوده است اما از ابتدای سال ۹۸ با حذف زوج و فرد سوالات در مورد اجرای این طرح است گفت: بعضا شهروندان نیز سوالاتی در مورد میزان اثرگذاری طرح ترافیک می‌پرسند.

    مسئول سامانه پاسخگویی تهران من افزود: از ابتدای تیرماه ۲۳ هزار تماس با تهران من برقرار شده است.

    وی با بیان اینکه در ابتدای راه اندازی این سامانه میزان تماس‌های رد شده ۳۴ درصد بود گفت: خوشبختانه توانستیم میزان تماس‌های ردی را به ۴ درصد برسانیم.

    مسئول سامانه پاسخگویی تهران من با بیان اینکه ۲۴ کانتر به صورت سه شیفت و ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شهروندان هستند، گفت: از ابتدای راه اندازی این سامانه یک میلیون و ۵۸۰ هزار تماس از سوی شهروندان با این سامانه برقرار شده است و این در حالیست که پاسخ سوالات پر تکرار را به صورت صدای ضبط شده در اختیار شهروندان قرار می‌دهیم.

    زیدآبادی بیان اینکه ۱۳ درصد تماس‌ها با سامانه تهران من تکراری است، گفت: سوالات پر تکرار را به صورت آنلاین و در قالب فایل صوتی برای شهروندان پخش می‌کنیم.

    انتهای پیام

    بیشتر بخوانید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *